Tilmeld nyhedsbrev
  • Indkøbskurv

Handelsbetingelser

Vi har foretaget ændringer til vores vilkår og betingelser, den 25. maj 2018.

Enhver kunde som bruger https://bakerlane.dk/ eller underdomæner direkte eller indirekte kontrollerer, kontrolleres af eller er under fælles kontrol med BAKER LANE ApS (Herfra '' BAKERLANE '') accepterer disse vilkår.

1. Hvem kan bruge tjenesterne

Du kan bruge tjenesterne, hvis du har oprettet en bruger og dermed accepterer at danne en bindende kontrakt med BAKERLANE. Hvis du accepterer disse vilkår og betingelser og bruger tjenesterne på vegne af en virksomhed, organisation, regering eller anden juridisk enhed, repræsenterer du og garanterer at du er autoriseret til at gøre det.

2. Privatlivspolitik

Vores privatlivspolitik (https://bakerlane.dk/privacy) beskriver hvordan vi håndterer de oplysninger, du giver os, når du bruger vores tjenester. Du forstår, at via din brug af de tjenester, giver du samtykke til indsamling og brug (som angivet i Privatlivspolitikken) af disse oplysninger, herunder overførsel af disse oplysninger til USA, Litauen og / eller andre lande til opbevaring, behandling og brug af BAKERLANE samt eventuelle underdataprocessorer, der arbejder i samarbejde med BAKERLANE.

3. Afslutning af din konto

Du har altid adgang til din konto, hvor du kan få adgang til, gennemgå eller opdatere dine personlige oplysninger. Hvis du ønsker at afslutte din konto, aftale og kontrakt med BAKERLANE når som helst ved at deaktivere din konto og afbryde din brug af tjenesterne, beder vi dig kontakte os via de oplysninger der findes på vores hjemmeside.

4. Bestillingsproces og levering 

Din ordre

Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos det valgte Bageri/Konditori, og har afgivet øvrige nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen; ''Godkend og betal''. Derefter får du mulighed for at logge ind eller oprette dig som bruger. Det er vigtigt, at du kontrollerer alle de oplysninger, du indtaster, - og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen; "bestil". Når du klikker på knappen, vil vi begynde at behandle din ordre, og fejl kan herefter ikke rettes.

Ændring eller annullering af din ordre

Når du har afgivet din ordre, og din betaling er blevet godkendt, kan du ikke ændre eller annullere din ordre, og kan heller ikke få pengene refunderet (se afsnit nedenfor omkring detaljer om processen vedrørende afviste ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som beskrevet i afsnit nedenfor, og de vil forsøge at kontakte Bageriet/Konditoriet, og informere om dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at vi kan komme i kontakt med Bageriet/Konditoriet, eller at Bageriet/Konditoriet vil acceptere dine ønsker, idet de måske allerede er begyndt at forberede din ordre.

Godkendelse af betaling

Såfremt din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller formidlet til den pågældende Bager/Konditor.

Behandling af din ordre og Bageriet/Konditoriets afvisninger

Ved modtagelsen af din ordre, vil vi begynde at behandle den ved at sende den til den relevante Bageri/Konditori, og vi giver dig besked via e-mail om, at din ordre er modtaget og bliver behandlet.

Bemærk venligst at den bekræftelsesside, du kan se på hjemmesiden, og den e-mail ordrebekræftelse, som du modtager, blot angiver at din ordre er modtaget, og bliver behandlet af os. Det betyder ikke nødvendigvis, at din ordre er blevet accepteret af Bageriet/Konditoriet. Vi opfordrer alle vores Bagerier/Konditorier til at acceptere alle ordrer og til at informere os straks, hvis en ordre afvises. Vi vil give dig besked (ofte via e-mail), så hurtigt som muligt, hvis et Bageri/Konditori afviser din ordre. Bageriet/Konditoriet har dog til enhver tid mulighed for at afvise ordrer, hvis de har for travlt, på grund af vejrforhold eller andre årsager.

Levering af din ordre

De anslåede leverings- og afhentningstider afgivet af Bageriet/Konditoriet er kun estimater. Hverken vi eller Bageriet/Konditoriet garanterer, at ordren kan leveres eller være klar til afhentning inden for de anslåede tider. 

5. Fortrydelsesret

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på bagerprodukter eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.

6. Kundeservice

Generelt

Kundepleje er meget vigtigt for os. Vores Kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte vores Kundeservice ved at klikke på eller vælge "Kontakt os via email", "Spørgsmål og svar" eller lignende knap eller ved at ringe til det telefonnummer, der vises på hjemmesiden.

Spørgsmål til din ordre

Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte vores Kundeservice som beskrevet ovenfor, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefter forsøge at kontakte Bageriet/Konditoriet for at følge op på din forespørgsel og henvendelse. Normalvis vil BAKER LANE i sådanne tilfælde tage kontakt til dig inden seneste leveringstidspunkt.

Ændring eller annullering af din ordre

Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er blevet godkendt, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte Bageriet/Konditoriet for at formidle dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at Kundeservice vil være i stand til at komme i kontakt med Bageriet/Konditoriet eller at Bageriet/Konditoriet accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.

Klager eller feedback

I tilfælde af at du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, et Bageri/Konditori har leveret, kan du give feedback i form af vurderinger, kommentarer og anmeldelser på hjemmesiden, der afspejler din oplevelse. Anmeldelser er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.

Kompensation

Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, et Bageri/Konditori har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag i prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte Bageriet/Konditoriet direkte, og indgive din klage dertil ved at følge Bageriet/Konditoriets egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte Bageriet/Konditoriet, eller Bageriet/Konditoriet nægter at behandle din klage, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefer forsøge at kontakte Bageriet/Konditoriet og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer Bagerierne/Konditorierne og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af et Bageri/Konditori.

BAKER LANE kundeservice kan altid kontaktes på kundeservice@bakerlane.dk eller på telefon (+45) 70 27 70 30.

7. Betaling

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling sker online via enten DIBS betalingsgateway ved MobilePay eller Braintree Payment betalingsgateway ved trækning på debetkort, kreditkort eller ved netbank overførsel. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard, Eurocard, Diners Club, American Express, Netbank, Ewire, Nordea e-betaling m.fl. Såfremt BAKER LANE forestår leveringen (og dermed ikke Bageriet/Konditoriet selv), SKAL der afregnes ved trækning på kreditkort eller via kreditordning, idet chaufførerne af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke har kontanter på sig. Hvis der benyttes kreditkort kan beløbet trækkes umiddelbart efter afgivelse af bestilling og dermed efter levering af varen.

8. Misbrug og chikane

BAKER LANE ønsker med formidlingsservicen at give mulighed for en nem og ligetil bestilling. Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder BAKER LANE sig ret til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel. Derudover forbeholder BAKER LANE sig ret til at bryde eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.

9. Opbevaring af bestillingen

Bestillingen opbevares af BAKER LANE. Såfremt bestillingen senere ønskes fremsendt, kan BAKER LANE kundeservice kontaktes på kundeservice@bakerlane.dk - husk at anføre ordrenummer, Bageriets/Konditoriets navn og dato for bestillingen.

10. Persondata

BAKER LANE ApS er ansvarlig for indsamling og håndtering af data. Du kan læse mere om vores politik omkring personlige oplysninger og sikkerhed under linket Personoplysninger.

11. Sprog

Kontrakter kan indgås på dansk og engelsk, jf. e-handelsloven.


Vi bruger cookies for at give dig en bedre service. Fortsæt på siden hvis du er ok med dette, eller læs mere om vores cookies