Tilmeld nyhedsbrev
  • Indkøbskurv

Spørgsmål og svar

Nedenfor kan du finde ofte stillede spørgsmål og svar vedrørende brugen af bakerlane.dk

  1. Skal jeg registrere mig som bruger?
  2. Jeg har glemt min adgangskode?
  3. Jeg kan ikke logge ind?
  4. Hvordan bestiller jeg via BAKER LANE?
  5. Er restauranten åben?
  6. Hvor er mine kontooplysinger?
  7. Hvordan kan jeg ændre mine personlige oplysninger og præferencer?
  8. Hvad med mine personlige oplysninger og sikkerhed?
  9. Hvordan tilmelder/afmelder jeg nyhedsbrev?
  10. Hvordan foregår leveringen?
  11. Er der fortrydelsesret?
  12. Hvad med fejl og mangler?
  13. Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
  14. Systemet kræver at jeg benytter kreditkort ved ekstern udbringning?
  15. Hvornår bliver beløbet trukket via mit kreditkort?
  16. Hvordan ved jeg, at min bestilling er gennemført/fremsendt?

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på tlf. (+45) 70 27 70 30  eller sende en email til kundeservice@bakerlane.dk, hvorefter vi vil kontakte dig snarest muligt.

 

1. Skal jeg registrere mig som bruger?

Ja. For at benytte bakerlane.dk samt tilhørende apps er det nødvendigt at registrere dig som bruger, for at kunne gennemføre en bestilling. Denne registrering kan ske både via desktop eller app. 

Det er gratis at blive medlem, hvor du opnår en række fordele, som du kan læse om under ”Firmakonto & fordele” [HYPER LINK]. Du kan læse om vores politik omkring personlige oplysninger og sikkerhed under afsnittet “Betingelser og Cookies” [HYPER LINK].

2. Jeg har glemt min adgangskode?

Klik på "Glemt adgangskode" i "Log ind"-feltet og skriv din email adresse her, denne er også dit brugernavn, hvorefter din adgangskode straks vil blive sendt til din oplyste email adresse.

3. Jeg kan ikke logge ind?

Når du skal logge ind, er det vigtigt at du indtaster din email adresse (brugernavn) og adgangskode korrekt. Du kan ændre din adgangskode under i fanen "kontooplysninger", når du er logget ind, ved at klikke på den ludobrik lignende profil knap øverst til højre. Kan du fortsat ikke logge ind kan du trykke på "Glemt adgangskode" i "Log ind"-feltet og skriv din email adresse her, hvorefter din adgangskode straks vil blive sendt til din oplyste email adresse.

4. Hvordan bestiller jeg via BAKER LANE?

At bestille brød og kager online hos BAKER LANE er en nem, hurtig og overskuelig proces:

  1. Vælg din adresse,
  2. Vælg den bager/konditor du ønsker at bestille fra,
  3. Vælg dine produkter,
  4. Vælg afhentning eller udbringning,
  5. Vælg godkend bestillingen og betal,

 og brød/kager mm er på vej.

5. Er bageren/konditoren åben?

De oplistede bagere/konditorer vil fortælle dig, om de er åbne eller lukkede på dit søge-tidspunkt. Du kan ligeledes under “filtre” vælge kun at få vist bagere/konditorer som er åbne her og nu. 

Såfremt du vælger en bager/konditor som har lukket vil du blive oplyst herom, samt få muligheden for at forudbestille ved åbning eller helt vælge en anden bager/konditor.

For at se hvilke daglige åbningstider bagerne/konditorerne har, skal du blot klikke på linket "info" ikonet under bager/konditor billedet.

6. Hvor er mine kontooplysninger?

Du kan få adgang til alle dine oplysninger ved at klikke på den ludobrik lignende profil knap øverst til højre. Herunder finder du dine kontooplysninger med alt fra kontaktinformationer og leveringsadresser, til tidligere samt favorit bestillinger.

Via denne nemme oversigt giver det dig samtidig mulighed for at gennemføre en hurtigere og mere personlige bestillinger, idet du her kan tilpasse og ændre dine personlige oplysninger og dine præferencer omkring favorit-bagere/konditorer og favorit-bestillinger, ligesom du har alle oplysninger over dine tidligere bestillinger.

7. Hvordan kan jeg ændre mine personlige oplysninger og præferencer?

Du kan ændre dine personlige oplysninger og præferencer ved at logge ind som bruger, hvorefter du kan ændre de ønskede data under "kontooplysinger", såsom adgangskode, adresse, favorit-bestillinger, tilmelding/afmelding af nyhedsbrev mv.

8. Hvad med mine personlige oplysninger og sikkerhed?

Vi er meget opmærksomme på vigtigheden af en klar og sikker politik omkring beskyttelsen af dine personlige oplysninger og anden sikkerhed. Læs mere om vores kundepolitik vedrørende personlige oplysninger og sikkerhed under linket Terms & Cookies.

9. Hvordan tilmelder/afmelder jeg nyhedsbrev?

Det er lige så nemt at afmelde nyhedsbrevet, som det er at tilmelde det. Tilmelding kan f.eks. ske via hjemmesiden under “kontooplysninger”, specifikke annoncer, kvitteringer fra dine køb. Ved afmelding af nyhedsbrevet, skal du blot klikke på linket i nyhedsbrevet eller logge ind på "kontooplysninger", og trykke på tilmeld/afmeld kontakten.

10. Hvordan foregår leveringen?

BAKER LANE sørger for formidling af bestillingerne til bagere/konditorer, hvorefter selve leveringen primært varetages af BAKER LANE’s egne chauffører og biler. Ved ekstraordinær travlhed kan BAKER LANE benytte pålidelige tredjepart chauffører til at assistere med udbringningen.

11. Er der fortrydelsesret?

Der er ikke fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter din modtagelse af ordrebekræftelsen på bestillingen. Du kan se BAKER LANEs almindelige handelsbetingelser ved at klikke på linket Handelsbetingelser.

12. Hvad med fejl og mangler?

Ved fejl, mangler eller eventuelt udeblevne bestillinger bedes henvendelse rettet direkte til BAKER LANES’s kundeservice på tlf. (+45) 70 27 70 30 eller pr. mail til kundeservice@bakerlane.dk.

Bakerlane.dk formidler bestillingerne elektronisk og tilstræber at internetsiden altid fungerer optimalt, men vi kan ikke garantere, at internetsiden og telefonsystemet til enhver tid er fejlfrit og i drift, og der tages ligeledes forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

13. Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling foregår ved trækning på kreditkort eller ved benyttelse af kreditordning (gælder kun virksomheder og offentlige institutioner). Hvis der benyttes kreditkort kan beløbet trækkes efter afgivelse af bestillingen og dermed efter levering af varen.

Når BAKER LANE varetager udbringningen for bageren/konditoren, kan der ikke betales kontant ved leveringen, da BAKER LANE’s chauffører af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke kører rundt med kontanter; derfor skal der betales online med kreditkort eller via kreditordningen (kun for virksomheder og offentlige institutioner).

14. Systemet kræver at jeg benytter kreditkort ved ekstern udbringning?

Når man bestiller til udbringning, og udbringningen skal varetages af BAKER LANE for bageren/konditoren, skal bestillingen betales online med kreditkort (eller "kredit" for de virksomheds brugere, som er tilkoblet BAKER LANE's firmaordning). Det skyldes, at chaufførerne af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke kører rundt med flere tusinde kroner i kontanter. Yderligere betyder tvungen kreditkortbetaling, at alle parter sparer en masse administration, idet man undgår afregning mellem 3 forskellige parter (chaufføren, Bageren/konditoren og kunden), som det ville være tilfældet ved kontant betaling.

15. Hvornår bliver beløbet trukket via mit kreditkort?

Når du betaler online via BAKER LANE, er der tale om en betaling her og nu – ligesom når du betaler andre steder med dit kreditkort. Beløbet bliver dog først trukket, når BAKER LANE aktivt hæver beløbet via DIBS eller Stripe (betalingsgateway). Selve trækningen af beløbet på din konto afhænger derfor af den konkrete transaktionstid, men den vil normalt være ca. 1-2 dage.

16. Hvordan ved jeg, at min bestilling er gennemført/fremsendt?

Din bestilling bekræftes og gennemføres først, når du klikker på "Godkend Bestilling" sidst i bestillingsprocessen og/eller evt. betaler online via DIBS- eller Stripes betalingsgateway. Før du godkender giver vi dig alle relevante oplysninger om din bestilling, så du har mulighed for at lave "sidste øjebliks"-ændringer, inden du sender din bestilling afsted.

Ordrebekræftelsen - med en "Velbekomme"-hilsen - til sidst er din sikkerhed for, at din bestilling er afsendt og modtaget af bageren/konditoren. En bekræftelse af din bestilling indeholdende et ordrenummer, leveringstidspunkt mv. bliver ligeledes sendt til din e-mail, hvor du kan se hele indholdet af bestillingen.


Vi bruger cookies for at give dig en bedre service. Fortsæt på siden hvis du er ok med dette, eller læs mere om vores cookies